25 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΜΑ: Γιορτάζουμε την επιτυχία!

HEthosMediaS.A., η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς των εκδόσεων επιχειρηματικών περιοδικών & εφημερίδων, του internet με portals, websites και ηλεκτρονικά newsletters και της διοργάνωσης συνεδρίων με το brand Money Conferences, γιορτάζει τα 25 χρόνια επιτυχημένης κυκλοφορίας του πρώτου περιοδικού της, του επιτυχημένου οικονομικού και επενδυτικού περιοδικού, ΧΡΗΜΑ.

 

 

Το περιοδικό ΧΡΗΜΑ κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 25 Αυγούστου 1988. Έγινε γρήγορα ανάρπαστο γιατί οι αναλύσεις του είχαν οικονομική σημασία και χρησιμότητα. Το 1992, επισημοποιήθηκε η μόνιμη συνεργασία του με το μεγαλύτερο διεθνές περιοδικό του χρηματοοικονομικού χώρου, Euromoney Magazine. Εμπλουτίστηκε πολύ γρήγορα με θέματα διεθνούς οικονομίας και επενδύσεων στο βαθμό που επηρεάζουν την ελληνική αγορά καθώς και με θέματα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Κατάφερε να προβλέψει όλες τις μεγάλες αλλαγές κατεύθυνσης του Ελληνικού Χρηματιστηρίου, ώστε να γίνει οδηγός και εργαλείο επένδυσης για κάθε θεσμικό ή ατομικό επενδυτή.

 

Το περιοδικό ΧΡΗΜΑ είναι το μόνο οικονομικό και επενδυτικό περιοδικό που έχει καταφέρει, παρά την κρίση, να διατηρηθεί στην αγορά εξασφαλίζοντας στους αναγνώστες του έγκυρη και σφαιρική οικονομικο-επενδυτική ενημέρωση.  

 

 

 

 

 

Λίγα λόγια για την Ethos Media S.A.:

Την τελευταία πενταετία, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία που γνωρίζει η χώρα, η εταιρεία Ethos Media S.A. κατάφερε με καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες να διατηρήσει αμείωτο το υψηλό επίπεδο παροχής των υπηρεσιών της, να αναπτυχθεί δυναμικά, να δημιουργήσει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της και να τετραπλασιάσει το τζίρο της.

Εκτός από το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, στις εκδόσεις της Ethos Media συγκαταλέγονται τα εξής επιχειρηματικά περιοδικά και εφημερίδες:

ü  το περιοδικό για την πολιτική υγείας και φαρμάκου Ph.B (Pharma & Health Business),

ü  το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World 

ü  η free press εφημερίδα ασφαλίζομαι και

ü  η free press εφημερίδα για την υγεία και την ευεξία, aλive

 

 Επίσης στο internet, η Ethos Media δραστηριοποιείται με:

ü  το ασφαλιστικό portal www.insuranceworld.gr

ü  το portalwww.virus.com.gr για την πολιτική υγείας και φαρμάκου

ü  την ιστοσελίδα www.hrima.gr και

ü  την εβδομαδιαία ηλεκτρονική εφημερίδα ΧΡΗΜΑ Week.


Τέλος, ένα από τα πιο δυνατά και σημαντικά
brands της εταιρείας, είναι τα καταξιωμένα, επιχειρηματικά και θεματικά συνέδρια Money Conferences που εστιάζονται στους κλάδους των Τραπεζών, Εξαγωγών, Ασφαλειών, Marketing, Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Υγείας, Τουρισμού, Ενέργειας, Επενδύσεων και σε άλλους.