Ψάχνουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά δεν βρίσκουν οι καταναλωτές τις μειωμένες τιμές στο γάλα, που υποτίθεται ότι θα έφερνε η ρύθμιση για την αύξηση του χρόνου ζωής του «φρέσκου» από τις πέντε στις επτά ημέρες.
Το μόνο που έχει αλλάξει είναι οι αναγραφόμενες ημερομηνίες λήξης των προϊόντων, που πράγματι προσαρμόσθηκαν (για τα ίδια ακριβώς προϊόντα) στην εποχή των επτά ημερών. Υπήρξαν κέρδη από τη ρύθμιση; Ασφαλώς! Οι βιομηχανίες μείωσαν σημαντικά τα κόστη από τη διαχείριση των επιστροφών, καθώς τα προϊόντα τους παραμένουν περισσότερες ημέρες στα ράφια. Επιπλέον, οι αγελαδοτρόφοι μαρτυρούν ότι δέχονται πιέσεις από τις εταιρείες και υποχρεώνονται (υπό την απειλή εισαγωγών, που διευκολύνονται από την αύξηση του χρόνου ζωής του γάλακτος) να πουλάνε φθηνότερα το νωπό γάλα. Δεν ξέρουμε αν αυτά περίμεναν οι εμπνευστές της μεταρρύθμισης, πάντως οι καταναλωτές δεν έχουν λόγο να είναι ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματά της.
http://moneytimes.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13260