Κανονικὰ δὲν θέλω νὰἔχω σχέσεις μαζύ σας.
Ἀλλὰἀναγκάζομαι νὰἐπικοινωνήσω, κυρίως γιὰ νὰἀποδείξω στοὺς συμπολῖτες μου πόσο πολὺ πασχίζετε νὰ μᾶς κρατήσετε ἀμορφώτους, ἀγραμμάτους καὶ τελικῶς ἐλεγχομένους.
Τὴν Παρασκευὴ στὶς 8 Μαρτίου, στὴν Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, γίνεται μία μεγάλη ἐκδήλωσις γιὰ τὴν γλῶσσα μας.
Βέβαια, καὶ δυστυχῶς, σὲ αὐτὴν τὴν ἐκδήλωσιν προσκεκλημένοι εἶσε κι ἐσεῖς, οἱ βασικοὶὑπεύθυνοι γιὰ τὴν κατάντια της.
Ἀπὸ τὴν μία τὸ ΚΚΕ μὲ τὶς λαϊκουρίστικες γλωσσοφονίες (ἐκ τοῦ φονεύω, γιὰ τοὺς ἀγραμμάτους τοῦ εἴδους) του, ἀπὸ τὴν ἄλλην τὸ ΠΑΣΟΚ μὲ τὶς ἀμερικανιές του, ποὺ διέλυσε ὅσα εἶχαν μείνει ὄρθια, ἀπὸ τὴν τάχα μου ἀπέναντι πλευρὰἡ ΝΔ ποὺ τελικῶς κατήντησε νὰ εἶναι τὸ κυρίως κόμμα ποὺ νομοθετεῖ κατὰ τῆς γλώσσης, καὶ φυσικὰὁ ΣΥΡΙΖΑ ποὺἐνδιαφέρεται γιὰ τὴν γλῶσσα, ὅσο ἐγὼἐνδιαφέρομαι γιὰ τοὺς ἐλέφαντες.
Ὑπάρχουν φυσικὰ καὶ οἱ νεοεισαχθέντες τῆς βο(υ)λῆς. Ἀλλὰ θὰ πρέπῃ νὰ θυμᾶμαι πὼς γιὰ τὸν Πᾶνο Καμμένο ἡ γλῶσσα εἶναι στὰ τελευταῖα ἐνδιαφέροντά του, καὶ συνολικῶς ἡ παιδεία παραμένει σὲ αὐτὰ ποὺ θὰἀσχοληθῇ μαζύ τους, ὅταν θὰἔχουμε γεμίσῃ τὴν στομάχα μας…. Ὅσο γιὰ τὸν Μιχαλολιάκο… Ἀκούσαμε λόγια ἀλλὰἀπὸἔργα εἴδαμε …ΤΙΠΟΤΑ!!!
Στὰ δημοτικά μας καὶ στὰ γυμνάσιά μας ἐδῶ καὶ μῆνες διδάσκονται «γραμματικὲς» ποὺ καταργοῦν ἐν τελῶς ἀρκετὰ γράμματα τοῦἀλφαβήτου μας. Κύριοι φυσικὰἐγκέφαλοι εἶναι κάποιοι, ἄς τοὺς ποῦμε γλωσσολόγους, χάριν εὐγενείας, ποὺ πιστεύουν πὼς τὰ παιδιά μας ξέχασαν τὴν μητρική τους καὶ πρέπει νὰ τοὺς τὴν ξαναδιδάξουν. Γιὰ παράδειγμα, στὸ βιβλίον τοῦ Γυμνασίου ἐμφανίζεται ἐνότητα συλλαβισμοῦ.
Κατ’ οὐσίαν ἐμμέσως παραδέχονται πὼς μὲ τὴν ἐγκληματική τους δράσιν, ἀπέναντι στὴν γλῶσσα, παίρνουν τὰ παιδάκια μας ἀπὸ τὸ δημοτικὸ καὶ τὰ παραδίδουν στὸ γυμνάσιον δίχως βασικὲς γνώσεις συλλαβισμού.
Ἄλλο σημαντικὸ παράδειγμα εἶναι ἡ «γραμματικὴ» τοῦ Δημοτικοῦ, ποὺ οὐσιαστικῶς βασίζεται σὲ γραμματικὴ γραμμένη γιὰἀλλοδαποὺς ποὺ θέλουν νὰ μάθουν τὴν Ἑλληνική. Καὶ πάλι δῆλα δὴ καταργοῦν καὶ καταστρατηγοῦν τὴν λογικὴ τῶν Ἑλληνοπαίδων, ποὺ οὔτως ἤἄλλως τυγχάνει ἡἙλληνικὴ μητρική τους.
Ἐὰν ἀγαπητοί μου θέλετε νὰ διδάξετε σὲἀλλοδαποὺς τὴν Ἑλληνική, τὸὀρθότερον, δικαιότερον καὶ συμφερότερον γιὰὅλους μας θὰἦταν νὰ τὴν διδάσκεται σὲ δύο ἐπιπέδων τμήματα. Στὰ παιδιὰ ποὺἔχουν ὡς μητρικὴ τὴν Ἑλληνικὴ μὲ τὸν ὀρθὸ τρόπο, τὸν παραδοσιακό, καὶ στὰ παιδιὰ ποὺ δὲν τὴν ἔχουν μὲὅποιον τρόπο θέλετε. Ἀδιάφορον μᾶς εἶναι.
Τὸ ζητούμενον ὅμως σήμερα εἶναι τὸ τὶ θέλετε ἐσεῖς.
Ἡ λογική μου μοῦὑπαγορεύει πὼς θέλετε μέσα στὴν ἐπομένη δεκαετία νὰ τελειώσετε διὰ παντὸς μὲ τὴν ἐναπομείνασα κρίσιν τοῦἝλληνος. Γιὰ νὰ τὸἐπιτύχετε αὐτὸ πρέπει νὰἐπιταχυνθοῦν οἱ διαδικασίες ποὺ θὰὁλοκληρώσουν τὴν ἀπομάκρυνσίν μας ἀπὸ τὴν μελέτη τῆς γλώσσης. Συνεπῶς, ἐὰν ἰσχύῃ αὐτὸ ποὺἰσχυρίζομαι, θὰἀδιαφορήσετε γιὰἐτούτην τὴν ἐπιστολή.
Ἐὰν ὅμως δὲν ἰσχύῃ, τότε ἰδοῦ πεδίον δόξης λαμπρό.
Ἀποδεῖξτε πὼς πράγματι θέλετε τὸν Ἕλληνα πεπαιδευμένο.
Ἀποδεῖξτε τὸ μὲ τὸ νὰ παρουσιάσετε ἐρωτήσεις, ἐπερωτήσεις, ὀχλήσεις γενικότερα στὴν κυβέρνησιν, πρὸ κειμένου νὰ καταργηθοῦν αὐτὰ τὰ δύο ἀνοσιουργήματα.
Ἐὰν πράγματι θέλετε, ὅπως ἰσχυρίζεστε, τὸ καλὸ τοῦ τόπου, τὸ πρῶτο πρᾶγμα ποὺ πρέπει νὰἀναδομήσετε εἶναι ἡ παιδεία. Ἐπεὶ δὴ δὲν θὰ τὸ κάνετε, διότι δὲν θέλετε καμμίας μορφῆς ἀναδόμησιν, τότε ἁπλῶς μᾶς ἀποδεικνύετε πὼς ΟΛΟΙ σας εἶστε συνεργοὶ κι ἐγκληματίες κατὰ τοῦἝλληνος.
Σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ τὸν χρόνο σας. Ξέρω πὼς εἶναι πολύτιμος, ἀντιθέτως μὲ τὸν δικό μας.
http://filonoi.gr/f-ei-eseis-ekei-sta-kommata-monon-doyloys-thelete-kai-yphkooys/#more-99885