Η τέχνη της επικοινωνίας και το περιβάλλον της σε 5 επίπεδα

Η τέχνη της επικοινωνίας όπως κάθε τέχνη καθορίζεται από τις συνθήκες από το ευρύτερο επικοινωνιακό περιβάλλον, όπως και η κάθε μεμονωμένη επιχείρηση από το ευρύτερο επιχειρησιακό-οικονομικό περιβάλλον. Ο κατέχων την τέχνη της επικοινωνίας δεν μπορεί να αγνοεί τους γενικότερους κανόνες που ισχύουν στο ευρύτερο επικοινωνιακό περιβάλλον.

 

 

1. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΠΕΙΘΩ

  •       Ο πομπός και ο δέκτης
  •       Η εξουσία των λέξεων και η εξουσία του λόγου
  •       Ρητορική
  •       Η εξουσία των συμβόλων ( θρησκευτικά, εθνικά σύμβολα)
  •       Διατυπώσεις και μηνύματα
  •       Η Στρατηγική επικοινωνίας(επικοινωνιακός σχεδιασμός)
  •       Η διαχείριση γνώσης
  •       Ο συμπεριφορισμός και επικοινωνιακή παραπλάνηση
  •       Το επικοινωνιακό marketing
  •  
  •  
  •  
  • 2.   Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΔΡΟΝΤΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ
  •  
  •  
  •       Η αμφίδρομη διαπροσωπική επικοινωνία της αλληλόδρασης
  •       Ο διάλογος και η διαλεκτική ως κουλτούρα διαλόγου.
  •       Κοινότητες- κοινωνικά δίκτυα- συλλογικότητες
  •       Συνέδρια- Συνελεύσεις-ενημερωτικές εκδηλώσεις
  •       Τα επιμορφωτικά σεμινάρια
  •       Το Διαδίκτυο και τα Social Media
  •  
  • 3.   Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
  •  
  •       Καλλιτεχνικά έργα- ως μηνύματα
  •       Επικοινωνιακά καλλιτεχνικά γεγονότητα ( εκθέσεις-συναυλίες- κ.τ.λ)
  •       Η μυθολογία της συμπαράστασης
  •       Η εξουσία των συμβόλων
  •       Η γοητεία της αισθητικής
  •      Το θέατρο / κινηματογράφος
  •  
  • 4.   Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ως ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΙΣΗ
  •  
  •      Μαζικά μέσα επικοινωνίας / 4η εξουσία ( Η πολλαπλασιαστικότητα του μηνύματος)
  •      Επικοινωνιακά συστήματα

i)Η εκκλησία ./ το σχολείο

ii)Τα κόμματα

iii)Οι καθοδηγητές γνώμης ( η ενσάρκωση του μηνύματος)

  • α)Το μέσο και τον μήνυμα
  •   Από την μυθολογία στην επιστήμη των μέσων
  • β)Η διαφήμιση
  •    Ο πολίτης και οι Οργανώσεις της Κοινωνίας Πολιτών
  •    Η οριζόντια διαδραστική επικοινωνία
  •    Το διαδίκτυο
  •    Τα Social Media
  •  
  •  
  • 5.   Ο ΝΕΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  •  

·          

    •      Ο πολίτης και οι Οργανώσεις της Κοινωνίας Πολιτών
    •      Η οριζόντια διαδραστική επικοινωνία
    •      Το διαδίκτυο
    •       Τα Social Media

Η επικοινωνία ως άυλη ενέργεια κινεί τις σχέσεις των ανθρώπων, τις ιδέες και τις ανταλλαγές γι αυτό έχει άμεση σχέση με την ανάπτυξη

  •  
  • Ένα τελικό ερώτημα :

Ποια είναι η σχέση της επικοινωνιακής αποτελεσματικότητας του ατόμου με το επικοινωνιακό περιβάλλον και τα συστήματα;

Η απάντηση είναι : καθοριστική για την ανάπτυξη της θεματολογίας που χρειάζεται ένα σχετικό πρόγραμμα επιμόρφωσης

http://www.oikopress.gr/index.php/2012-10-03-05-38-03/723-5