O κατασκευαστής πίσω από την τελευταία τρέλα «Επαυξημένης Πραγματικότητας»

Αναδημοσιεύουμε εκτενή τμήματα άρθρου του αντι-παγκοσμιοποιητή αναλυτή Τόνυ Καρταλούτσι (Tony Cartalucci) για τον εναγκαλισμό των κολοσσών της πληροφορικής και της ανάπτυξης παιχνιδιών (είναι εξίσου γνωστή η συνεργασία πολλών από αυτών με το Πεντάγωνο) με την Υπερεθνική και τη Σιωνιστική Ελίτ.

Οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρείες αυτές στον στόχο της Υ/Ε για αλλαγή καθεστώτων, αλλά και αποτελεσματικότερο έλεγχο των πληθυσμών σε κάθε χώρα, είναι ανεκτίμητες. Η «αιμομικτική» διαπλοκή των μηχανισμών αυτών με τις πολυεθνικές εταιρείες που είναι υπεύθυνες σε καθοριστικό βαθμό για τη χειραγώγηση, τη διακίνηση και την κατάλληλη (επιλεκτική ή διαστρεβλωμένη) «παρουσίαση» στο κοινό, της πληροφορίας παγκόσμια, καταδεικνύει ακόμα πιο πολύ την επιτακτική ανάγκη ανάπτυξης μετώπων για την Εθνική και Οικονομική Κυριαρχία κάθε χώρας. Σε αυτή την πορεία οι λαοί θα ελέγχουν, πέρα από την οικονομία τους, και την άκρως επικίνδυνη για τους λαούς, συστηματική χειραγώγηση της πληροφορίας και της «πραγματικότητας» από παρόμοιες πηγές καθώς βέβαια και τις ΜΚΟ κλπ. –Η Πληροφορία θα πρέπει να τίθεται κάτω από άμεσο λαϊκό έλεγχο στη βάση της Πολιτικής, Οικονομικής και Πολιτιστικής τους Αυτοδυναμίας και του Δημοκρατικού Ορθολογισμού.

 

Τόνυ Καρταλούτσι

O κατασκευαστής πίσω από την τελευταία τρέλα «Επαυξημένης Πραγματικότητας»

Μια εταιρεία με αμφιλεγόμενη καταγωγή,  που φέρνει το επόμενο βήμα στην τεχνολογία, η οποία χρησιμοποιείται ήδη για να αποσταθεροποιεί και να καταστρέφει χώρες, έχει βάλει ως «περιτύλιγμα» της τελευταίας της δημιουργίας [ΣΜ το γνωστό πλέον σε όλους “Pokemon Go”], καθοριστικά συμπαθείς χαρακτήρες καρτούν.

To Pokemon Go, ένα παιχνίδι που βασιζεται στην «τοποθεσία» του παίκτη και στο διαδραστικό σύστημα «Επαυξημένης Πραγματικότητας» (Augmented Reality-AR), χαρακτηρίζεται από την Nintendo, τον κολοσσό των βιντεοπαιχνιδιών, ως ένα θρίαμβος.

[ΣΣ: Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) αποτελεί την ενσωμάτωση της ψηφιακής πληροφορίας στο άμεσο περιβάλλον του χρήστη σε πραγματικό χρόνο. Σε αντίθεση με την εικονική πραγματικότητα, η οποία δημιουργεί ένα εντελώς τεχνητό περιβάλλον, η AR χρησιμοποιεί το υπάρχον περιβάλλον γύρω από τον χρήστη και προσθέτει σε αυτό νέες ψηφιακές πληροφορίες.]

 

Παρόλα αυτά, το παιχνίδι αυτό δεν υλοποιήθηκε αποκλειστικά από την Nintendo. Αντ’αυτού, η ιδέα ξεπήδησε μέσα από την Google και αναπτύχθηκε από την εσωτερική «εταιρεία startup» της Google, την Niantic.

H Niantic, με τη σειρά της, διευθύνεται από τον Τζον Χάνκε, ο οποίος πριν ασχοληθεί με επιχειρήσεις τεχνολογίας εργαζόταν για το Yπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ. Οι Financial Times στο άρθρο τους «Ο άνθρωπος που έβαλε το Pokemon Gο στο χάρτη», αναφέρουν ότι:

«Ο κύριος Χάνκε, που είναι τώρα 49 χρονών, είχε ξοδέψει πάνω από μία δεκαετία με τον γίγαντα αναζήτησης [την Google], αφότου αυτή απέκτησε την προηγούμενη εταιρεία του, την Keyhole, της οποίας η πλούσια χαρτογραφία και οι δορυφορικές εικόνες διαμόρφωσαν τη βάση τόσο του Google Earth όσο και του Google Maps. Για τον κύριο Χάνκε, o οποίος δούλευε για το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών στη Μυανμάρ πριν μετακομίσει στο Σαν Φρανσίσκο για να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων στο Μπέρκλεϋ του Πανεπιστήμιου της Καλιφόρνιας, ήταν η τρίτη του startup εταιρεία που αποκτήθηκε από άλλον».

Ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό το πέρασμα του Χάνκε από το αμερικάνικο Υπουργείο Εξωτερικών μπορεί να γίνει καλύτερα αντιληπτός, εξετάζοντας τη σχέση του με την  Google, τον τεχνολογικό γίγαντα στον οποίο «φοίτησε» στη συνέχεια.

Η Google και το αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών: Τα βασικά εν τάχει

H Google έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην AR με πάνω από έναν τρόπους.

Πριν αρχίζει να γεμίζει τον κόσμο με χαρακτήρες Πόκεμον, συνέβαλε στην χειραγώγηση της αντίληψης του κοινού κατά την περίοδο που ξετυλιγόταν η σχεδιασμένη από τις ΗΠΑ «Αραβική Άνοιξη», μετονομάζοντας κυριολεκτικά του δρόμους και τους δημόσιους χώρους στο Google Earth και στο Google Maps σε πραγματικό χρόνο, ώστε να συντρίψει ψυχολογικά τις πολιορκημένες κυβερνήσεις και τους υποστηρικτές της, και να δώσει ώθηση στους υποστηριζόμενους από τις ΗΠΑ μαφιόζους και στρατιωτικούς.

Ο Τζον Χάνκε –που σήμερα ηγείται της Niantic, του κατασκευαστή του Pokemon Go– θα συμμετείχε στο Google Earth και το Google Maps, τον καιρό που αυτά λάμβαναν χώρα.

Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται αυτό, η επιφανής βρετανική εφημερίδα Guardian του Λονδίνου θα ανέφερε στο άρθρο της «Συρία: είναι δυνατό να μετονομάζεις δρόμους στο Google Maps;» ότι:

“Στον αγώνα τους να απελευθερώσουν τη Συρία από τα νύχια του Προέδρου Mπασάρ αλ-Άσσαντ, οι αντικυβερνητικοί διαδηλωτές έχουν ξεκινήσει ένα πρότζεκτ ώστε να τον εξαφανίσουν από τον χάρτη. Κυριολεκτικά. Στο Google Maps, σημαντικές οδικές αρτηρίες της Δαμασκού που είχαν ονομαστεί από το όνομα της οικογένειας Άσσαντ εμφανίζονται να έχουν λάβει ονόματα των ηρώων της εξέγερσης. Από αυτή την άποψη η Αραβική Άνοιξη λαμβάνει συγκεκριμένη μορφή. Όταν οι αντι-Κανταφικοί εξεγερμένοι επιτέθηκαν στην Τρίπολη τον περασμένο Αύγουστο, το όνομα της κεντρικής πλατείας της πόλης στην υπηρεσία χαρτογράφησης [Google Maps] άλλαξε σε μία νύχτα– από «Πράσινη Πλατεία», όνομα που δόθηκε από τον πάλαι ποτέ δικτάτορα, σε «Πλατεία των Μαρτύρων».”

Η υπηρεσία χαρτογράφησης του ιντερνετικού γίγαντα έχει προϊστορία μεροληψίας σε πολιτικές διαφορές.

H Guardian θα αποκάλυπτε επίσης ότι ενώ το Google Maps επέτρεπε οι αλλαγές ονομάτων να «προέρχονται από τα πλήθη», η Google έδινε πρόσβαση γι’αυτό μόνο σε συγκεκριμένα πλήθη, Για παράδειγμα, ο πληθυσμός της Κίνας αποκλείεται από μια τέτοια πρόσβαση. Οι συντονιστές της Google πρέπει να εγκρίνουν τις αλλαγές αυτές.

Αλλά ακόμα και πριν από την «Αραβική Άνοιξη», η Google θα διαδραμάτιζε έναν ακόμα πιο καθοριστικό ρόλο– εκπαιδεύοντας υποστηριζόμενες από τις ΗΠΑ αντιπολιτευτικές ομάδες στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο και το Μεξικό πριν τις στείλει πίσω στις αντίστοιχες χώρες τους ώστε να ανατρέψουν τις κυβερνήσεις τους.

O επονομαζόμενος Συνασπισμός Νεολαιίστικων Κινημάτων (Alliance of Youth Movements) (AYM) διοργάνωσε συνόδους κορυφής ήδη από το 2008 για να προετοιμάσει τις αντιπολιτευόμενες ομάδες για τη σχεδιασμένη εξέγερση του 2011. Ο AYM είναι ένα πρότζεκτ που το «τρέχει» το αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών και χρηματοδοτείται από το ίδιο και περιλάμβανε ακόμα και βιντεοκλήσεις από την ίδια την τότε Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Χίλλαρυ Κλίντον.

Χρηματοδοτήθηκε επίσης από διάφορες θυγατρικές του Στέητ Ντηπάρτμεντ, συμπεριλαμβανομένου του [Σ.Σ. διαβόητου] National Endowment for Democracy –Εθνικός Χορηγός για τη Δημοκρατία (NED)–, το οποίο χρηματοδότησε αντιπολιτευόμενες ομάδες, μετά την επιστροφή τους στις πατρίδες τους. Άλλοι επιχειρηματικοί και μιντιακοί γίγαντες επίσης παρείχαν υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένου του Facebook.

[..]

Η Google ήταν και η ίδια παρούσα στις συνόδους του Νεολαΐστικου Κινήματος AYM.

[…]

Παρευρισκόμενος επίσης ήταν ο Τζάρεντ Κοέν (Jared Cohen), ο οποίος εκείνο τον καιρό εκπροσωπούσε το αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, αλλά αργότερα θα κατέληγε να δουλεύει για την Google […]

Η ιστορία του Κοέν απoτυπώνει τους αιμομικτικούς δεσμούς ανάμεσα στον τεχνολογικό γίγαντα της Google και το παγκόσμιο σύστημα του αμερικανικού Υπουργείου Εξωτερικών. Ο βρετανικός Independent στο άρθρο του «Η Google σχεδίαζε να βοηθήσει του Σύριους εξεγερμένους να ανατρέψουν το καθεστώς του Άσσαντ, υποστηρίζουν emails της Χίλαρυ Κλίντον που διέρρευσαν», θα ανέφερε ότι:

“Τα emails της Χίλαρυ Κλίντον που διέρρευσαν αποκάλυψαν, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα διαδραστικό εργαλείο που δημιουργήθηκε από την Google και σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τους Σύριους εξεγερμένους και να βοηθήσει να ανατρέψουν το καθεστώς του Άσσαντ.

Με σκοπό να παρακολουθεί και να χαρτογραφεί τις αποτάξεις μέσα στη Συριακή ηγεσία, σύμφωνα με πληροφορίες ήταν σχεδιασμένο να ενθερρύνει περισσότερους ανθρώπους να λιποτακτούν και να ‘δίνει αυτοπεποίθηση’ στην αντιπολίτευση των εξεγερμένων.”

 

Και το άρθρο θα συνέχιζε:

“To email που περιέγραφε λεπτομερώς την παρακολούθηση που έκανε η Google για τις αποτάξεις προερχόταν, σύμφωνα με πληροφορίες, από τον Τζάρεντ Κοέν, έναν σύμβουλο της Κλίντον μέχρι το 2010 και σημερινό πρόεδρο της Jigsaw, παλαιότερα γνωστή ώς Google Ideas, το think tank για την πολιτική της εταιρίας με έδρα τη Νέα Υόρκη.” […]

Οι διαδραστικές εφαρμογές παρακολούθησης που χρησιμοποιούνται για να ανατρέψουν μια κυρίαρχη, εκλεγμένη κυβέρνηση, δεν είναι και τόσο συμβατή με το σύνθημα της Google «Μην είστε κακός». Οι τεχνολογικοί συνεχιστές τέτοιων εφαρμογών—συμπεριλαμβανομένου του Pokemon Go—φαίνεται να είναι ακριβώς το ίδιο πιθανό να χρησιμοποιηθούν καταχρηστικά όπως οι εφαρμογές που προηγήθηκαν αυτών.

[…]

Ενώ η ενεργή χρήση του Πόκεμον Γκοου ως ενός είδους εφαρμοσμένου εργαλείου είναι πάντα μια πιθανότητα, είναι επίσης πολύ πιθανό ότι πρόκειται για ένα πείραμα ή ένα λιθαράκι προς μια πολύ ευρύτερη πρόοδο στην τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR), και σε εργαλεία που το Στέητ Ντηπάρτμεντ θα επιθυμούσε να γίνουν οικεία σε δυνητικούς στρατούς αντιπολιτευόμενων όχλων, προτού αναπτύξει πιο χρήσιμες και επικίνδυνες εφαρμογές.

Μπορεί να έχουν στρατηγική αξία οργανωμένοι όχλοι ή μαχητές που θα μπορούν να δουν κάτι συλλογικά σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, που μια στοχευμένη ομάδα ή κυβέρνηση δεν μπορεί να δει.

Επίσης, η προσαρμογή της συμπεριφοράς είναι ήδη ένας καλά μελετημένος επιστημονικός κλάδος. Η δυνατότητα να φέρει κανείς ένα παιχνίδι έξω στον πραγματικό κόσμο, προσφέρει μια εντελώς νέα διάσταση στη χειραγώγηση και την εκπαίδευση της σκέψης των άλλων. […]

Το «Pokemon Go», η Google, η ανατροπή καθεστώτων και ο έλεγχος πληθυσμών