Ανάδοχος δημοσίου έργου προσέφυγε στον Συνήγορο του Πολίτη διαμαρτυρόμενος για τη μη εξόφληση από το Δήμο Ναυπακτίας του τελικού λογαριασμού του έργου, ύψους περίπου 30.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Ο λογαριασμός αυτός είχε υποβληθεί από τον ανάδοχο το Φεβρουάριο 2013 και περιελάμβανε και τους τόκους υπερημερίας από την καθυστέρηση εξόφλησης δύο προηγούμενων λογαριασμών. Η Διεύθυνση Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου τον είχε επιστρέψει στον ανάδοχο με την αιτιολογία ότι δεν είχαν βρεθεί στο φάκελο του έργου έγγραφες οχλήσεις, μολονότι ο ανάδοχος επέμενε ότι διέθετε σχετικούς αριθμούς πρωτοκόλλου που αποδείκνυαν ότι τις είχε καταθέσει.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία (άρθρο 53 παρ. 9 ν. 3669/2008), εάν η πληρωμή ενός λογαριασμού καθυστερήσει, χωρίς υπαιτιότητα του αναδόχου, πέραν του διμήνου από την υποβολή του και εφόσον υποβληθεί έγγραφη όχληση, οφείλεται τόκος υπερημερίας από την ημερομηνία υποβολής της όχλησης.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου, το ζήτημα διευθετήθηκε. Συγκεκριμένα, ο Δήμος εντόπισε τις έγγραφες οχλήσεις που είχαν ήδη υποβληθεί από τον ανάδοχο για τους τόκους υπερημερίας των δύο προηγούμενων λογαριασμών. Παράλληλα, διευκρινίστηκε με έγγραφο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου ότι η καθυστέρηση εξόφλησης των προηγούμενων λογαριασμών του έργου δεν οφειλόταν σε υπαιτιότητα του αναδόχου. Τέλος, ο Δήμος ενέκρινε τον λογαριασμό συμπεριλαμβανομένων και των τόκων υπερημερίας και προέβη στην εξόφλησή του.