Η Δημοκρατία και η σημερινή σύμπραξη των τριών συμμοριών στην Ελλάδα

Τί είναι η Δημοκρατία; Υπάρχει σήμερα Δημοκρατία στην Ελλάδα; Τί είναι αυτό που λεγεται Δημοκρατία και τί σχέση έχει με την Νεα Τάξη Πραγμάτων; Και τι να κάνουμε για να αποκτήσουμε ελληνική Δημοκρατία;

μια αναλυση του Γ.Θ.Χατζηθεοδωρου
Δοκτορος πτυχιουχου μηχανικου
Υφηγητου Πολυτεχνειου Ααχεν Γερμανιας
 

Dimitris N. Adamopoulos

 

Η δημοκρατια απο της ανακαλυψεως και εφαρμογης της απο τους Ελληνες μεχρι σημερα εχει δεχθει πολλους ορισμους, που εξαρτωνται και απο τον καθορισμον των εννοιων εκλεγειν και εκλεγεσθαι και απο τον τροπον ασκησεως τους απο τους εντολοδοχους του Λαου και στηριζεται στην εννοια του δημου και στο «αποδιδοναι εκαστω τα ιδια». Η υπαρξη και η ασκηση της σε μια πολιτεια και σε μια κοινωνια πρεπει να αναζητειται στον πολιτισμο, που βιωνει σαν αληθεια, σαν εννοια και σαν καθημερινη πρακτικη.

 
Η πραξη αποδεικνυει, οτι η δημοκρατια περιεχει δυναμει ολα τα συστηματα διακυβερνησεως μιας χωρας, τα οποια μπορουν να εκδηλωθουν καθε φορα που η λειτουργικοτητα της υπερβαινει την φυση της.

 

Ο ελαχιστος ορισμος της δημοκρατιας μπορει να ειναι : «Δημοκρατια ειναι η δυναμη του αριθμου της πλειοψηφιας, ως αθροισμα ομολογων πολιτων για ενα πραγμα και η συνεχης εφαρνογη της εντολης τους». Η ελευθερια του λογου διαμορφωνει τον αριθμο, που αποτελει την ποσοτικην εκφραση της δημοκρατιας (δημοκρατια λογω), ενω η ασκηση της δημοκρατιας εκδηλωνεται σαν εργο που αποτελει την ποιοτικην εκφραση της (δημοκρατια εργω). Οι δυο αυτες εκφρασεις ισοδυναμουν με ισαριθμους πορειες, την πορειαν απο τον λογον προς τον αριθμον και την πορειαν απο τον αριθμον προς το εργον, και πρεπει αυτες να χαρακτηριζονται απο το μετρον για να εκπληρη η δημοκρατια τον σκοπον της.

 
Επειδη ομως οι δυνατοτητες του λογου ειναι απεριοριστες που φθανουν μεχρι την υποκατασταση του μελλοντικου εργου, η διαμορφωση του αριθμου της πλειοψηφιας, δηλαδη της ποσοτικης εκφρασεως της δημοκρατιας, μπορει να επιτευχθη ευκολα, γρηγορα και ανωδυνα. Ομοια, επειδη ο λογος εξακολουθει να ειναι κοσμαγος και μετα την επιτευξη του αριθμου της πλειοψηφιας, ειναι δυνατος αυτος να υποκαταστηση πληρως το εργο, δηλαδη την ποιοτικη εκφραση της δημοκρατιας και η χωρα να κυβερναται μονον απο τον λογον.
  
Οι δυο αυτες πορειες συνιστουν την λειτουργικοτητα της δημοκρατιας και το μετρον, που πρεπει να τις χαρακτηριζη, αποβαινει ανισχυρον ‘η ανυπαρκτον, διοτι προσκρουει στην απεριοριστη ελευθερια και δυνατοτητα του λογου, δηλαδη στην δημαγωγια, δημοκοπια κ.α. Επομενως η δημοκρατια μπορει να οδηγηση μια χωρα σε υψηλες επιτευξεις, οταν οι συνιστωσες πορειες της συνεργαζονται αρμονικα και υπακουουν στην φυση της, μπορει ομως η ιδια να οδηγηση την χωρα σε αταξια, αναρχια
  και περιπετειες, οταν ο λογος υποκαταστησει το εργον.

 

Δημοκρατια υπαρχει:

 

1. οταν οι πολιτες εχουν την ικανοτητα ελευθερης αναζητησης της αληθειας και ολοκληρωσης του ιδεατου τους.  
 

2.  οταν το «ειναι» ειναι προσδιοριστικου περιεχομενου, εννοιλογικου προσδιορισμου, σε μια δυναμικη που δημιουργει αξιες, και ο «διαφορισμος» ειναι διαφορισμος εννοιων και περιεχομενου. Ο αρχαιος Ελλην πολιτης ειναι αυτος που εναρμονησε το ηθος με τους νομους του συμπαντος και το εξεφρασε με τις αρετες (φρονηση, σωφροσυνη, ανδρεια και δικαιοσυνη), με τις αρχες (τιμη, σεβας, αμιλλα και μετοχη) και με τα ιδανικα (υγεια, ηδονη, πλουτο και τιμες).
 

3.  οταν η ζωη ειναι πραξη με καταθεση ψυχης, δηλαδη δραση με περιεχομενο που δικαιωνει τον πολιτη μεσα απο την δημιουργια 
 

4.  οταν αυτη στηριζει και εκφραζει τον διαφορισμο και απορριπτει την εξουσιαστικη παγιδα της ισοπεδωσης.

 
5.
  οταν υπαρχει η ακλονητη πιστη και πεποιθηση οτι ολοι οι πολιτες εχουν την ικανοτητα να αριστευουν.

 
6.
  οταν η πολιτεια διαμορφωνει και εξασφαλιζει τους αναλογους μηχανισμους για να στηριξη την εξατομικευμενη προσπαθεια καθε πολιτη να κατακτηση το ιδεατο του μεσα στην συλλογικη συνδημιουργια.
 

7.  οταν πληρουνται και καποιες τυπικες προ’υ’ποθεσεις της υπαρξης της, ως διακριση εξουσιων (εκτελεστικη, δικαστικη, νομοθετικη) και οι εκλογες διεξαγονται ομαλα ανευ βιας και νοθειας.
 

8.  οταν το Αριστοτελειο κριτηριο (αποδιδοναι εκαστω τα ιδια) ειναι υπαρκτο.

 

Στην Ελλαδα της σημερον η Δημοκρατια ειναι ανυπαρκτη.

 

1.  διοτι ο προσδιορισμος ειναι προσδιορισμος σχηματος, εικονας, διαδικασιας και καταληγει μονο σε ποσοτικο διαφορισμο, που δεν παραγει αξιες και στερει τον πολιτη απο την ικανοτητα ερμηνειας της πραξης αφαιρεσης και ελευθερης αναζητησης της αληθειας, ευνοχιζοντας ετσι την δημοκρατια.
 

2.  διοτι η ζωη αναγκαστικα δεν ειναι πραξη, παρα μονο ενα διαδικασιακο κυνηγητο του χρονου για ενα «τιποτα», για την Μεταφυσικη.
 

3.  διοτι χωρις εννοιολογικους προσδιορισμους περιεχομενου η δραση του πολιτη που δεν μπορει να ειναι πραξη, ειναι ανικανη να εχη συνεπεια και αρμονια και γινεται συγκρουσιακη, με αποτελεσμα να την εκμεταλλευεται η εκαστοτε εξουσια οχι μονο για να επιβαλη την αναγκη «εξαναγκασμου σε ταξη» αλλα και για να την επιβαλη για την αναπαραγωγη, επιταση και διαιωνιση της, που οδηγουν στην τυραννια οχι μονο σε επιπεδο εξουσιας αλλα και στην πνευματικη τυραννια που ειδικα στη Ελλαδα εχει εξαπλωθει σχεδον ολοκληρωτικα. Δογματα πιο ισχυρα και απο του Μεσαιωνα εχουν ορθωθει, αντικαθιστωντας τα απηρχαιωμενα του παρεθοντος. Οι βαθμοι και τα αξιωματα της πολιτικης, πνευματικης και οικονομικης ζωης ανηκουν σημερα σε σφογγοκωλαριους, σε οσφυοκαμπτες, δηλαδη στα ανδρεικελα που εξυπηρετουν απολυτα τους σκοπους της Νεας Ταξης Πραγματων. Παρεχοντας τους δε αυτη και μια οικονομικη αυταρκεια εχει εξασφαλισει την διαιωνιση της πρακτικης των «σφραγισμενων στοματων». Τα βρωμοστομα ανοιγουν μονο, οταν πεσει μεσα στην σχισμη που υπαρχει στον εγκεφαλο τους και ηχησει βαρυγδοπα μεσα στο κουφιο κουφαρι τους το νομισμα του πλουτισμου και της ματαιοδοξιας, που ερχεται προσπαθωντας νε γεμιση το απυθμενο κενο της υπαρξη τους.
   
Αυτο που ζει σημερα ο Ελληνικος Λαος δεν ειναι η Δημοκρατια που του αξιζει. Ειναι κριση ιδεων, ειναι ελλειψη ιδανικων που μοιραια οδηγει σε ηθικη κριση. Δεν εχει πια ο ελληνικος λαος παραδειγματα να μιμηθει. Δεν υπαρχουν πια προσωπικοτητες που καθοδηγουν, ιδιως τους νεους. Απο ελλειψη ιδανικων και απουσια προσωπικοτητων κινδυνευει το ελληνικο εθνος και οχι απο τα χρεη του. Η σημερινη συμπραξη τριων συμμοριων σκοπο εχει την εξυπηρετιση της Νεας Ταξης Πραγματων, την εξυπηρετιση του διεθνους πολιτικου σιωνισμου και την εξυπηρετιση της επιβιωσην τους.

 

Η Νεα Ταξη Πραγματων ειναι αυτη που προωθησε στο μουσικο στερεωμα της Ελληνικης πολιτικης εκβαρβαρισμενους ρυθμους και κουφιες ιδεολογιες που εκφραζουν της αρνηση της ζωης και της δημιουργιας. Η Νεα Ταξη Πραγματων ειναι αυτη που εφτιαξε και στην χωρα μας πολιτικα, πνευματικα και οικονομικα τετραποδα, ερπετα γραβατωμενα, που ρεφονται απο τις σαρκες της ιδιας τους της χωρας, που αργα και βασανιστικα κατ’ εντολην καταστρεφουν.
 
Τι στεκει ομως απεναντι σ’ αυτην την Νεα Κατασταση Πραγματων, στον νεο πολεμο, ο οποιος ειναι πιο σκληρος απο ποτε αλλοτε; Ο πολεμος αυτος ειναι οικουμενικος, σε ολα τα μηκη και πλατη της γης, σε ολα τα επιπεδα. Οι λογοι δεν ειναι εθνικιστικοι, που επιβαλλουν την αναγκη στρατιωτικης αντιστασης. Ειναι ενας πολεμος κατα του παγκοσμιου πολιτισμου και της ελευθεριας σκεψης και εκφρασης. Ειναι ενας πολεμος κατα του παγκοσμιου Ελληνικου πολιτισμου, που τετοιος εγινε, οταν μπολιαστηκε απο την Ελληνικη λογικη και φιλοσοφια απεναντι στον παγκοσμιο αντιπολιτισμο, που τετοιος δημιουργηθηκε, οταν ενοιωσε να απειλειται απο την Ελληνικη Ταξη Πραγματων. Και ολοι οι υπολοιποι, που φανταζουν ως εχθροι της Ελληνικοτητας σημερα στην Ελλαδα, δεν ειναι παρα μονο η κορυφη του παγωβουνου που εξεχει, κρυβοντας εντεχνα κατω απο την επιφανεια τον διεθνη πολιτικο σιωνιστικο εξουσιασμο που περιμενει υπομονοτικα και δολια να διχαση και να αλληλοεξοντωση τους Ελληνες για να μπορεση επιτελους να κυριαρχηση παγκοσμια.
 

 

Εντος των τειχων μας οι μαριονετες, τα ανοητα πιονια του διεθνους πολιτικου σιωνιστικου εξουσιασμου και ολοι οι αλλοι κερματοδεκτες, εαν δεν αντιληφθουν την διαχρονικη παγιδα μεσα στην οποια εχουν εγκλωβιστει και δεν αλλαξουν συντομα στρατοπεδο, πρεπει εγκαιρα να εξοντωθουν. Ο πολεμος φουντωνει σε ολα τα μηκη και πλατη του πλανητη μας μεταξυ του διεθνους πολιτικου σιωνιστικου εξουσιασμου και του Ελληνικου Λογου. Ελληνικος ο Λογος και σιωνιστικες ολες οι παγκοσμιες οργανωσεις τους. Δικος τους ο διχασμος που σπερνουν και δικη μας η ενοτητα που θα επιβαλλουμε. 

 

Απεναντι υποπτων πολυεθνικων σιωνιστικων οργανωσεων, υποκινουμενων προσωπων και κομματων, στρατευμενων λογοτεχνων, κατευθυνομενων μεσων μαζικης ενημερωσης, σκοπιμου παραποιησεως της ιστοριας και πολλων αλλων, που ολα μαζι πλητουν σημερα τον Ελληνισμον, αντιτασσεται ο Ελληνικος Λογος, που ως γνωστο εχει τεσσερες κυριες γλωσσικες ερμηνειες : 

 

1.  Λογικη και Σοφια
2.
  Αιτια και Λογος 
3.
  Λεξη και Φραση και
4.
  Αριθμητικος Λογος 

 

Αρχιζει με την Λογικη και τελειωνει με τους αριθμους. Η Φυση/Λογος συμπεριλαμβανει επομενως ολες τις ως ανω καθαρα διανοητικες και πνευματικες εννοιες και εκφραζεται και εμφαινεται στις βασικες δομες   των φαινομενων. Αν και η βασικη αναλυση των εννοιων ειναι αυτονοητη στον Ελληνα αναγνωστη, η φιλοσοφικη τους αναλυση εχει απασχολησει τους πιο διασημους φιλοσοφους και ερευνητες ξεκινωντας απο την πρωταρχικη αντιληψη της Φυσης ως Λογου, που εδιδαξεν ο μεγαλος φιλοσοφος και προδρομος των φυσικων επιστημων Ηρακλειτος. 

Η κατανοηση της Φιλοσοφιας και της λογικης της Φυσης δεν ειναι ευκολο πραγμα και μαλιστα οταν η λογικη υποκειται σε επιπροσθετους τροπους διανοησης και λογισμου, μερικους απο αυτους εξω απο τους τυπικους ανθρωπινους τροπους συλλογισμου και τους τυπικους κανονες της ανθρωπινης συστηματικης λογικης. Θα ξεφυγουμε ομως απο το θεμα της παρουσης αναλυσης εαν εμβαθυνουμε την λογικη και φιλοσοφια της Φυσης/Λογου με το μεγιστο, απεραντο και αιωνιο πνευμα που μας περιβαλλει, διατηρει και ρυθμιζει το συμπαν μας μεσα στο οποιο τα παντα κινει και δημιουργει. Οποιοδηποτε ονομα και χαρακτηρισμο του δωσουμε (πληροφοριακο αιθερα, κβαντικο κενο, κβαντικη πληροφορια, αφρωδη χωροχρονο, κβαντικες παλμωσεις, πλασμα κενου, υποπραγματικο σωματιδιο, βιοενεργεια κ.α.), παραμενει ως το απεραντο και μοναδικο μεγαλειο των απειρων διαστασεων, ορισμων και ονοματων.

 

Αυτο που φοβειται ο διεθνης πολιτικος σιωνισμος ειναι οτι καποια στιγμη στο μελλον θα μπορουσε να αναβιωση πληρως η Ελλαδα των φιλοσοφικων σχολων,των μεγαλων επιστημονων και της πραγματικης πολυφωνιας και μεσα στα γεωγραφικα της πλαισια, εκτος της ηδη υπαρχουσας «Ελλαδας» που επιδιωκει σημερα να καταστρεψη, σε χωρες του εξωτερικου. 

 

Ο διεθνης πολιτικος σιωνισμος για την παγκοσμια κυριαρχια του χρειαζεται και την «Μεταφυσικη», δηλαδη τον εκφυλισμο της Φιλοσοφιας, την δολοφονια του Ελληνικου Ορθου Λογου. Η ετσι ονομασθεισα νεωτερη Μεταφυσικη καταγινεται με το υποκειμενο, τον χωρο, τα αντικειμενα και τον χρονο και επεκτεινε την ερευνα της στις αρχες του γιγνωσκειν, στην συνειδηση, στις παραστασεις, στην μνημη, στην φαντασια, στην κριση, στην ηθικη και στο νοειν και λογιζεσθαι, αντιγραφοντας και σκοπημα παραμορφωνοντας την αρχαιοελληνικη διανοηση, για να διαμορφωση εννοιολογικα την εβραιοχριστιανικη πιστη.

 

Η Μεταφυσικη αυτη ισχυριζεται, οτι κανενας δεν μπορει να κλονιση την αμεσοτητα, την χωρικη ομογενεια, την ετερογενεια των αισθητων, την χρονικοτητα, την διαλεκτικη, την ηθικη βουληση και την αισθητικη συγκινηση. Στην πραγματικοτητα ομως αντικατεστησε την α’ι’διοτητα του κοσμου με το δογμα της εκ του μηδενος δημιουργιας και της προσωπικης αθανασιας και εφευρε την συνδεση της εσωτερικοτητας, υποκειμενικοτητας και αμεσοτητας. Χωρις την διανοηση των αρχαιων Ελληνων, η ετσι ονομασθεισα Μεταφυσικη παραμενει χωρις κανενα νοημα, γιατι η προβληματικη της αναφερεται σε καταστασεις, αλληθειες και εννοιες, οι οποιες ειναι ανυπαρκτες.

 

Ας το καταλαβουν επιτελους και αυτοι που ζουν γυρω απο τα σφραγισμενα στοματα και γυρω απο την σημερινη συμπραξη των τριων συμμοριων της ελληνικης πολιτικης. Ας προσγειωθουν Ρωμιοι και Ελληνες στην πραγματικοτητα, στο σημερα, για να καταλαβουν ποιοι επιθυμουν την εξαφανισην τους και γιατι. Κατα την ετυμολογια του ονοματος «Ελληνες» αυτοι καταγονται και ελαβαν το ονομα τους απο τους Ελλους ‘η Σελλους (λαμπρους, επιφανεις, οπως ειναι η σεληνη, το σελας κ.α. ουρανια σωματα) που κατοικουσαν στην Θεσπρωτια ‘η Ελλοπια, περιοχη της σημερινης Ηπειρου περιξ της τοτε «ενδοχωρικης λιμνης» η οποια ειχε σχηματισθει μεταξυ της αναδυθεισης «Πελαγονικης οροσειρας» και της νεοτερης οροσειρας της Πινδου.

 

Στον στοιχο 129 της Θεογονιας του Ησιοδου διαβαζουμε : «Γεινατο δ’ ουρεα μακρα θεων χαριεντας εναυλους = ελαβαν εκ της φυσεως υποσταση επιμηκη ορη, τα οποια εγιναν οι ευχαριστες κατοικιες των θεων ανθρωπων». Σε εκεινο το σταδιο διαμορφωσεως των ηπειρων και των θαλασσων ισως να μην υπηρχε και η σημερινη Ελλας απο την Ηπειρο και κατω σαν γεωγραφικος χωρος και η Ευρωπη να αρχιζε απο την ορεινη Ηπειρο. Η υποθεση αυτη αντανακλα την αφιξη του μεταμορφωμενου σε ταυρο Δια στην Κρητη, που απετελεσε τον φαρον και τον φρουρο της νεας ηπειρου, δηλαδη της Ευρωπης, ενω η σε αργοτερο σταδιο αναδυθεισα Ελλας, σαν γεωγραφικος και ηπειρωτικος χωρος, απετελεσε την αρχην και τις πυλες της νεογεννηθεισας ηπειρου. 

 

Περι της «ενδοχωρικης λιμνης», της οποιας το ονομα αγνοουμε, ομιλει και ο Ηροδοτος (Ζ 129) περι το 445 π.Χ.: «Για την Θεσσαλια διηγουνται οτι κατα τους αρχαιους χρονους ηταν λιμνη κλειομενη απ’ ολα τα μερη απο υπερμηκη ορη ως το Πηλιο, η Οσσα, ο Ολυμπος, η Πινδος, η Ορθυς…Τον παλαιον ομως καιρο, επειδη δεν υπηρχε η φαραγξ και το στενο μερος για την εκροη (Τεμπη), οι ποταμοι οι κατερχομενοι εκ των γυρω ορεων ως ο Απιδανος, ο Ονοχωνος, ο Ενιπευς, ο Παμισος, ο Πηνειος και η λιμνη Βοιβηις ρεοντες εκαμαν την Θεσσαλια πελαγος. Οι Θεσσαλοι διηγουνται, οτι ο Ποσειδων εκαμε την χαραδρα, δια της οποιας ρεει ο Πηνειος, και λεγουν ορθα διοτι οποιος πιστευει οτι ο Ποσειδων σειει την γη και οσα σχισματα της γης προερχονται απο σεισμο ειναι εργο του θεου αυτου, οταν ιδη εκεινο το φαραγγι, θα ειπη πραγματι ο Ποσειδων το εκαμε, διοτι η διαχωρισι των ορεων τουτων μου φαινεται οτι ειναι εργο σεισμου». Ο Αριστοτελης στα «Μετερεολογικα» (Α 14) σημειωνει : «Και γαρ ουτος (ο κατακλυσμος ο επι της εποχης του Δευκαλιωνος) περι τον ελληνικον εγενετο μαλιστα τοπον, αυτη δ’ εστι η περι Δωδωνην και τον Αχελωον. Ουτος γαρ πολλαχου το ρευμα μεταβεβληκεν. Ωικουν γαρ οι Σελλοι (Ελλοι) ενταυθα και οι καλουμενοι τοτε μεν Γραικοι νυν δε Ελληνες».

 

Φαινεται οτι στην περιοδο της Πλειστοκαινου της τεταρτογενους γεωλογικης εποχης, κατα την οποια εγινε η ολοκληρωση και η τελικη διαμορφωση του ελληνικου χωρου προ περιπου 10.000 ετων, συνεβη η εξαφανιση της ενδοχωρικης λιμνης. Επομενως η πορεια του ευρωπα’ι’κου ηπειρωτικου χωρου αρχιζει με την Ελλαδα και δεν μπορει να νοηθει Ευρωπη χωρις την Ελλαδα, χωρις την γεννεσιουργο της δυναμη. Η Ελλας ανηκει στις τελειες μορφες οπως ειναι η φυση και το συμπαν, δηλαδη περιεχει το συνολο των διαλεκτικων στοιχειων δια των οποιων αρχεται και ολοκληρωνεται η διαλεκτικη πορεια ενος πραγματος, που σημαινει, οτι μονη της η Ευρωπη δεν μπορει να χαραξη την νεα της πορεια της οποιας η τελειωση της θα πραγματοποιθει μονο με την παρουσια της Ελλαδος, μονο με την επιστροφην στην Αμαλθεια της.

  

Γεωργιος Θ. Χατζηθεοδωρου
Dimitris N. Adamopoulos

 

 http://www.berlin-athen.eu/index.php?id=205&tx_ttnews[backPid]=78&tx_ttnews[tt_news]=2430&cHash=5e863e5a3041e39aee5f37445af8b238