Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου
«Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού»
του ΣΕΤΕ είναι στον αέρα.
Η ιδέα της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
«Αυτή η αγκινάρα μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες»,
«Αυτή η πεσκανδρίτσα μπορεί να φέρει 50.000 νέες θέσεις εργασίας» και
«Αυτός ο χαλβάς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ» είναι τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας, που στόχο έχει να καλέσει εταιρίες – χορηγούς να στηρίξουν το έργο και να επενδύσουν σε μια πολύ μεγάλη αγορά που προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης.
Η καμπάνια θα είναι στον αέρα έως τον Φεβρουάριο του 2013 αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας (print, online banners, newsletters, social media) σε συνεργασία με τους χορηγούς επικοινωνίας. Την καμπάνια στηρίζουν ως Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας το Marketing Week, το Daily Fax, το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, ο online οδηγός www.fnl-guide.gr, το κλαδικό τουριστικό portal Greek Travel Pages και η έκθεση HORECA.
Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται από τους partners του ΣΕΤΕ, Aegean Airlines και Eurobank.