Αυτή την στιγμή διοικούν το έθνος οι ξένες πρεσβείες με βοηθούς κάποιους δήθεν Ρωμιούς. Υπο αυτήν την “ρωμέϊκη” ηγεσία δεν θα ήθελα να πολεμήσω ούτε για την κόκκινη, ούτε για την πράσινη, ούτε για καμμιά μηλιά
του Ιωάννη Δήμου
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΗΔΟΝΗ
( πρώτη γραφή 19-4-2012 )
Βγείτε απο το σπίτι και συζητείστε με τους ομοϊδεάτες σας . Μόνο έτσι μπορεί να προκύψουν νέες ιδέες .
Το παρακάτω κείμενο γεννήθηκε απο μια συζήτηση με δύο φίλους σε καφέ στην παραλιακή οδό της Θεσσαλονίκης .
Άνθρωποι πολέμησαν και έχασαν την ζωή τους επιδιώκοντας να υλοποιήσουν το όραμα της παγκόσμιας σοβιετοποίησης .
Κάποιο όραμα ηλεκτρίζει τις καρδιές των νεαρών που συγκρούονται στους δρόμους ( άλλος φορώντας την τετραγάμμα και άλλος το σφυροδρέπανο ή το Α σε κύκλο ) .
Το ΟΡΑΜΑ είναι σπουδαίο στοιχείο . Χωρίς αυτό είμαστε άδειο σακί . Υποθέτω οτι το όραμα είναι αυτό που μας διαφοροποιεί απο τα υπόλοιπα ζώα .
Ποιό είναι το όραμα που θα μπορούσε να ηλεκτρίσει τις καρδιές μας σήμερα ; Ποιό είναι το όραμα που κάνει τόσους αγωνιστές του χώρου μας να συνεχίζουν τον αγώνα για πάνω απο είκοσι συνεχή χρόνια ;
Η “Δικαιοσύνη” θα πεί κάποιος . Η επιθυμία για Δικαιοσύνη είναι σαν την επιθυμία για την υγεία : Εάν μου πονά το δόντι , το όραμά μου είναι να πάψει ο πονόδοντος . Μόλις περάσει όμως ο πόνος θα περάσω μια ολόκληρη ζωή ευτυχής επειδή δεν μου πονά το δόντι ; Όχι ασφαλώς . Μετά απο δύο ημέρες θα αρχίσω να αναζητώ μια πηγή ηδονής .
# Υπάρχει μια ηδονή για την οποία θα μπορούσες να πολεμήσεις λυσσαλέα .
# Μισείς αυτή την κοινωνία διότι σπαταλά πόρους σε ο,τιδήποτε άλλο εκτός απο την ηδονή που εσύ ποθείς .
# Μισείς αυτούς τους πολιτικάντηδες που παρελαύνουν στα δελτία ειδήσεων διότι νοιάζονται μόνο για το κότερο και την βίλα τους και όχι για την ηδονή που νοιάζεσαι εσύ .
# Μισείς και οποιονδήποτε άλλο μπαίνει εμπόδιο ανάμεσα σε σένα και αυτή την ηδονή και είσαι ικανός να τον τιμωρήσεις με φρικτές τιμωρίες .
# Επιθυμείς μια κοινωνία υπερβολικά τσιγκούνα σε όλα τα άλλα ώστε να μπορεί να αφιερωθεί στο κυνήγι αυτής της υπέρτατης ηδονής .
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΗΔΟΝΗ ;
Για μένα αυτή η ηδονή είναι η ΓΝΩΣΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ .
Όλα γύρω μου είναι μια σπατάλη που με εμποδίζει να προσεγγίσω την Γνώση : Ο Πάγκαλος , ο Παπουτσής , ο Χρυσοχοϊδης , οι τραπεζίτες , η εφοριακή δήλωση , οι συμβολαιογραφικές πράξεις , οι δικογραφίες , τα παράβολα , τα χαρτόσημα , τα ένσημα , τα κομματικά συνέδρια , οι συνδικαλιστές , τα μνημόσυνα , τα βαφτίσια , οι γάμοι …
Ποιό ήταν το μυστικό της επιτυχίας της πρώτης τριλογίας του Πολέμου των Άστρων ; Κατά τη γνώμη μου , οτι ΕΛΕΙΠΑΝ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ! Μπορείτε να φαντασθείτε τον Λούκ Σκαϊγουώκερ να κολλά ένσημα για την σύνταξή του ; Ή τους Ιππότες Τζεντάϊ να είναι μέλη φοιτητικής κομματικής οργάνωσης ;
Επιθυμώ μια κοινωνία προσανατολισμένη στην απόκτηση Γνώσης .
Υπάρχουν τόσα ερωτήματα που θα μπορούσαν να είχαν απαντηθεί εάν στρέφαμε προς την έρευνα τους πόρους που τώρα θυσιάζουμε για κότερα πολιτικών , καλλυντικά , πολυτελή αμάξια λαμόγιων :
# Υπάρχουν στοιχειώδη σωμάτια πιο μικρά απο το κουάρκ ;
# Τί είναι η σκοτεινή ύλη ;
# Τί είναι η σκοτεινή ενέργεια ;
# Πώς δημιουργήθηκε η ζωή ;
# Πώς θα πεθάνει το Σύμπαν ;
# Πώς θα δημιουργήσουμε ευφυείς μηχανές ;
# Τί υπάρχει ακόμη στα Μαθηματικά που δεν το ανακαλύψαμε ;
# Γιατί υπάρχει Κάτι αντί για Τίποτα ;
# Πού πηγαίνει η ύλη που πέφτει στις Μαύρες Τρύπες ;
και άλλα πολλά .
Τα άτομα που συναναστρέφομαι αυτοχαρακτηρίζονται ως “πατριώτες” , “εθνικιστές” και “ρατσιστές” .
Έχει σχέση η επιδίωξη της Γνώσης με αυτούς τους όρους ;
ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ . Υποθέτω οτι πατριώτης είναι αυτός που δεν θέλει η πατρίδα του να υποστεί κάποια εδαφική συρρίκνωση . Σαφώς και εγώ δεν επιθυμώ να δώ την Ελλάδα να μικραίνει εδαφικά . Να πάρουν εδάφη της οι Αλβανοί , οι Σκοπιανοί , οι Βούλγαροι , οι Τούρκοι , οι Παλαιστίνιοι , οι Αιγύπτιοι , οι Πακιστανοί , οι Αφγανοί και οι Αφρικανοί ;
Και τί έχουν προσφέρει όλοι αυτοί στην Γνώση ; Και τί ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ να προσφέρουν ; Τίποτα .
Το σημερινό ελληνικό έθνος πιθανόν έχει υποστεί κάποιο εκφυλισμό μετά απο τόσους αιώνες χωρίς “service” . Εξακολουθεί όμως να έχει αρκετά διαμάντια μέσα του . Για χάρη αυτών των διαμαντιών λοιπόν αξίζει να υπάρχει και να καταλαμβάνει αυτόν τον γεωγραφικό χώρο . Μπορώ , συνεπώς , να χαρακτηρισθώ πατριώτης .
ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ. Σύμφωνα με τα λεξικά , εθνικιστής είναι όποιος θέλει να δεί υλοποιημένα τα εθνικά οράματα του έθνους του . Μέσα στο ελληνικό έθνος υπάρχει η ομάδα των λεγόμενων “ελληνορθοδόξων” ( ή “Ρωμιών”) που οραματίζεται να φθάσει στην Κόκκινη Μηλιά , υπάρχει η ομάδα των αρχαιοελληνιστών που οραματίζεται τα μεγαλεία μεταξύ 490 πχ και 323 πχ και υπάρχει και ο λοιπός λαός που είναι εύπλαστος “πηλός” και παίρνει το σχήμα που του δίνει η ηγεσία του .
Αυτή την στιγμή διοικούν το έθνος οι ξένες πρεσβείες με βοηθούς κάποιους δήθεν Ρωμιούς .
Υπο αυτήν την “ρωμέϊκη” ηγεσία δεν θα ήθελα να πολεμήσω ούτε για την κόκκινη , ούτε για την πράσινη , ούτε για καμμιά μηλιά . Αυτό το “ρωμέϊκο ” έθνος δεν χρειάζεται να επεκταθεί πουθενά . Αυτά που έχει του φθάνουν .
Αν όμως υπήρχε ηγεσία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , συνεχιστών των αρχαίων γιγάντων , τότε για αυτό το έθνος θα ήμουν εθνικιστής και τα εθνικά οράματα θα ήταν απεριόριστα . Αυτό το έθνος θα είχε κάτι να προσφέρει στον τομέα της Γνώσης . Και όποιος υπηρετεί την Γνώση , υπηρετεί και το Σύμπαν . Το Σύμπαν τον θέλει ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ) .
ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ . Σύμφωνα με τα λεξικά , είναι όποιος βαθμολογεί τους άλλους ( την εγκεφαλική τους αξία ) με βάση το χρώμα του δέρματος . Αφού η Επιστήμη δεν έχει ανακαλύψει ακόμη τί είναι αυτό που δημιουργεί έναν Αριστοτέλη ή έναν Δημόκριτο , δικαιούμαι να ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ οτι η εγκεφαλική αξία είναι θέμα γονιδίων , δηλαδή φυλής . ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ λοιπόν οτι Αριστοτέλης και Δημόκριτος δεν πρόκειται να γεννηθεί ποτέ στην Αφρική ούτε στα νότια παράλια της Ασίας .
Επομένως , αυτό το έθνος ( το ελληνικό ) δικαιούται να έχει τον αποκλειστικό χώρο του και να μην δέχεται εισβολείς απο άλλα έθνη της Αφρικής ή της νότιας Ασίας . Για να διασφαλισθεί λοιπόν η μελλοντική συνεισφορά του έθνους μου στην Γνώση θα ήθελα να υπάρξει ρατσιστική πολιτική .
Ποιά η διαφορά αυτών που αυτοχαρακτηρίζονται ως “διεθνιστές” και των άλλων που αυτοχαρακτηρίζονται ώς “πατριώτες” , “εθνικιστές ” και “ρατσιστές ” ; Αφού και οι δύο οραματίζονται έναν κόσμο χωρίς ακραία φτώχεια και χωρίς ακραίο πλούτο . Γιατί δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους ;
Νομίζω οτι η θεμελιώδης διαφορά είναι στο ότι οι διεθνιστές δεν νοιάζονται για την Γνώση . Η Γνώση δεν είναι αυτοσκοπός ( γι’ αυτούς ) . Εάν τα σουβλάκια και οι μπύρες έπεφταν απο τον ουρανό ( χωρίς ανθρώπινο κόπο ) δεν θα τους ένοιαζε ποτέ να μάθουν ποιός τα ρίχνει . Την Γνώση την θέλουν σαν αναγκαίο κακό , σαν ΜΕΣΟΝ για να αποκτήσουν υλικά αγαθά . Το ισομοίρασμα των σουβλακίων είναι ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ για τον διεθνιστή .
Αντίθετα , τα “φασιστοειδή” ( σύμφωνα με τα λεγόμενα των διεθνιστών ) θέλουν την γνώση σαν ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ . Θέλουν να ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ οτι το μέταλλο θερμαίνεται όταν διαρρέεται απο ηλεκτρικό ρεύμα . Ουδέποτε όμως θα τους ένοιαζε να κατασκευάσουν ηλεκτρική ψησταριά για σουβλάκια .
Το ισομοίρασμα της τροφής είναι ( για τους πατριώτες , εθνικιστές , ρατσιστές ) είναι ΜΕΣΟΝ για την απόκτηση της Γνώσης .
Οι διεθνιστές έχουν μια αφελή αντίληψη οτι θα οικοδομήσουν μια κοινωνία όπου νέγροι , λευκοί , κίτρινοι , μελαψοί , αβορίγινες κλπ θα ζούν σε πλήρη αρμονία και ολημερίς θα τρώνε , θα πίνουν και θα χορεύουν . Κάποιοι “σπασίκλες” θα δέχονται να θυσιαστούν για το κοινό καλό και να σπουδάσουν τις Φυσικές Επιστήμες για να κατασκευάσουν τις ψησταριές , τα ψυγεία , τις μπύρες , τα ουϊσκυ κλπ
Ο διεθνιστής δεν αισθάνεται οτι ΧΡΩΣΤΑ κάτι στο Σύμπαν . Δεν αισθάνεται οτι το Σύμπαν τον κατασκεύασε για να επιτελέσει ( ο άνθρωπος ) κάποιο έργο .
Θεωρεί οτι δημιουργήθηκε τυχαία άρα δεν χρωστά τίποτα και μια και βρεθήκαμε σε έναν κόσμο με υλικά αγαθά , άς τα απολαύσουμε ( ας ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΜΕ -μια προσφιλής τους έκφραση ) για να περάσει η ώρα .
O εθνικιστής -πατριώτης- ρατσιστής αισθάνεται οτι είναι ένα ΕΞΑΡΤΗΜΑ σε μια μηχανή . Έχει μια ΑΠΟΣΤΟΛΗ , ένα ΚΑΘΗΚΟΝ να επιτελέσει . Η ζωή του είναι αναλώσιμη για χάρη αυτού του ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΤΟΧΟΥ .
Ο καπιταλισμός δεν έχει κανέναν φίλο . Αν δείτε στο διαδίκτυο , η συντριπτική πλειοψηφία ανήκει είτε στην άκρα αριστερά είτε στους εθνικιστές . Μετριοπαθής ή “κεντρώος” δεν δηλώνει σχεδόν κανείς .
Κι οι ακροαριστεροί και οι εθνικιστές είναι εχθροί του καπιταλισμού . Είναι όμως τόση η απέχθεια που αισθάνεται ο ένας για τον άλλον που δεν φαίνεται ( προς το παρόν ) ελπίδα συνεργασίας .
Προκειμένου να ξεφορτωθούμε τον καπιταλισμό , θα έβλεπα με καλό μάτι το μοίρασμα του κόσμου σε δύο περιοχές : αλλού να κατοικούν οι εθνικιστές και αλλού οι διεθνιστές . Δεν νομίζω όμως οτι οι διεθνιστές είναι ώριμοι να συζητήσουν κάτι τέτοιο . Τα θέλουν όλα δικά τους . Και εφ’ όσον οι ηγεσίες τους πληρώνονται όλες απο τον γνωστό χρηματιστή , δεν πρόκειται να αλλάξουν στάση στο εγγύς μέλλον .
Πυθαγόρας Πυθαγορίδης
Αρχική σελίδα : http://lofos.info/pythas/index.html