Το ελληνικό φάρμακο ως διεθνές brand name

«Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία έχει βγει πιο δυνατή μέσα από την κρίση» εκτίμησε στην ομιλία του στο 1ο Συνέδριο της Ελληνικής Φαρμακοβιομηχανίας για τις αναπτυξιακές προοπτικές της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ο επιστημονικός διευθυντής του ΚΕΠΕ, καθηγητής Ν. Φίλιππας.

 

«Οι ελληνικές φαρμακευτικές εταιρείες θα πρέπει να επιχειρήσουν στρατηγικά το άνοιγμα των δραστηριοτήτων τους σε ανερχόμενες δυναμικές αγορές, με στόχο να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους επιτυγχάνοντας σημαντική διαφοροποίηση των πωλήσεων και των κερδών τους, για τη μείωση της μεταβλητότητας τους» ανέφερε στην παρουσίασή του ο κ. Φίλιππας, διευκρινίζοντας πως θα πρέπει να διατηρήσουν τις παραδοσιακές αγορές. Πρότεινε δε την προαγωγή του ελληνικού φαρμάκου ως ενός διεθνούς brand name.

Δείτε την παρουσίαση του κ. Φίλιππα εδώ.

http://www.virus.com.gr/site/index.php?option=com_k2&view=item&id=3095:n-filippas-proteine-tin-proagogi-tou-ellinikoy-farmakou-os-enos-diethnoys-brand-name&Itemid=823&utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Virus+Newsletter